יום שבת, 15 בדצמבר 2012

המציאות של היום היא ההיסטוריה של מחר

תפסיק לחפור הם גוערות בי כל הזמן
והאמת שבצדק כנראה...
כי לפעמים הן מרגישות שאני
ממש ממש מגזים עם זה.

הבנות שלי ובזמן האחרון גם הבן שלי
כולם יצאו נגדי...כולם מבקשים להוריד ווליום
"אבא תרחם" תעזוב אותנו..
קצת מנוחה יום שישי היום...

מצחיק, ישבתי השבוע וברקע שיחה שכזו
שמעתי את עצמי אבל בקול אחר
בקול נשי צעיר קצר ונמרץ...
הבת שלי משוחחת עם חברתה...

חפירות חשבתי לעצמי הא...
אני חופר והיא מה?
היא האמא של החופרות
ממש קודחת לה בראש.

לאמן עבורי זה עולם שלם
לאמן עבורי זו דרך חיים
זה להאמין בדרך
ולחיות אותה 24/7.

הרבה לפני שהחלטתי להיות מאמן
בחרתי לעצמי בדרך לחיים
בחרתי איך אני רוצה להתנהג
איזה אדם אני רוצה להיות.

האמת מה אני אגיד לך,
זה הרבה יותר קל לשבת ולשמוע
אנשים אחרים שמספרים על חייהם
לדייק אותם וללוות אותם לשינוי בחייהם

ברגע שזה מגיע אלי...אוף זה קשה
הרבה הרבה יותר קשה.
לעצמי הכי קל לי לעשות הנחות,
לעצמי אני בקלות רוצה לוותר.

והשיעור עבורי בכל יום מחדש,
הוא לשאול את עצמי איפה אני מוותר
איפה אני סוטה מהדרך שבחרתי
איפה ירדתי לדרך צדדית.

השיעור הזה הוא חזק ומאלף
אני לומד ממנו כמובן על עצמי
ואני לומד ממנו איפה החולשות של כולנו
איפה כולנו מוותרים לעצמנו!

ולמה דווקא היום בחרתי לכתוב
על הוויתורים שאנחנו עושים לעצמנו,
על הקלות הבלתי נסבלת,
שבא אנו מוליכים את עצמנו לאיבוד?

 

חנוכה הוא חג שמסמל גבורה
חג שמספר על אומץ, הקרבה ונחישות.

כשאני חושב על האתגרים הקטנים שלי,
אני חושב על האתגרים הקיומיים
איתם התמודדו לפני יותר מ -2000 שנה
אנשים כמוני וכמוך שרצו לחיות בשקט ובשלווה.

אם הם היו מותרים לעצמם,
אם הם היו מוותרים על המאבק,
על הצדק ועל הזהות שלהם
ההיסטוריה בוודאי היתה נראית אחרת

והיום, אנחנו, את, אתה אני
מייצרים כל אחד את המציאות שלו
כל אחת את המורשת האישית שלה,
המציאות של היום היא ההיסטוריה של המחר.

החפירות שאני חופר לילדי יוצרות מורשת
ודרך החיים שלי מייצרת מציאות אחרת.
אני בוחר לא לוותר לעצמי
והמציאות של חיי מספרת את זה מידי יום.

בימים האלו של חג ושמחה,
בין כל הסופגניות, הלביבות והחנוכיות
אני בוחר להזכיר לעצמי
לא לוותר, לחיות באומץ ובנחישות.

המציאות של היום היא ההיסטוריה של מחר.


דן כהן -אימון אישי ועסקי

קוראים יקרים,
אני מזמין אתכם להעביר את הניוזלטר לחברים נוספים שעשויים לגלות עניין ולהיתרם מהתכנים שעולים בו, לבקר באתר שלי, www.2c2b.co.il – "לראות כדי להיות", ללמוד עוד אודותיי, להכיר את האימון המצולם, לקרוא רשמים של מתאמנים שחוו את המסע המיוחד ולהכיר את מוצרי האימון הנוספים שפיתחתי.
במידה ויש נושאים אישיים או עסקיים עליהם הייתם רוצים שאכתוב אשמח אם תפנו אלי בדוא"ל dancohen@013.net  או בטלפון הנייד 054-6644177

                                       

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה