יום שבת, 8 ביוני 2013

מהו סוד ההצלחה?

רוצה לגלות את הסוד להצלחה?



כדי לגלות את סוד ההצלחה ב-60 דקות ובמתנה, יש ללחוץ על הקישור: לגלות את הסוד

כל כך הרבה כותבים על הצלחה,
על הצלחה אישית והצלחה מקצועית,
הצלחה עסקית והצלחה כלכלית,
הצלחה בגידול ובחינוך הילדים,
הצלחה זוגית.... ה צ ל ח ה ...

השבוע היה שבוע קצר ככה כולם אומרים,
אבל אני דוקא הספקתי המון,
20 פגישות שוטפות עם לקוחות קבועים,
5 פגישות היכרות עם לקוחות פוטנציאליים,
2 שיחות תרומה...

 שבוע של הצלחה!!!

מפגישה בכרכור לפגישה בתל אביב,
התנועה זורמת וברקע פיל קולינס ששר על אהבה
ואני מהרהר על סוד ההצלחה,
על הקו הדק שמפריד בין הצלחה לכשלון.

עצרתי לשתות משהו ופתחתי מיילים דרך האייפון,
מקרה או לא אבל ממש בלי כוונה נפתח לי מייל מלפני שבוע...

אז קיצרתי אותו אבל שמרתי על הנוסח המקורי:

דן שלום,
נפגשנו בחמישי שעבר לאימון קצר במחסן שלך  (הכוונה לקליניקה שלי - ד.כ.)
יצאתי עם הרבה חומר למחשבה וסקרנות להמשיך בתהליך...חיוך
בכל מקרה, רציתי לפרגן ולהודות לך על אימון ענייני וממוקד, ויחד עם זאת נינוח ומחוייך (-:
ועל כך שבזמן כל-כך קצר קלטת כמה תובנות משמעותיות המהוות מהמורות בפריצת העסק שלי,
או מדוייק יותר - בפריצה שלי (כי 'העסק הוא אני').
"מדהים איך התנעה של עבודה עצמית פנימית (ולא 'מכירה' ), עושה שינוי באוויר ודברים חדשים מגיעים...."

מייל מאשה מקסימה ומאוד מיוחדת,
ומשפט אחד במייל המרגש הזה,
משפט אחד נותר חרוט בזכרוני:

"מדהים איך התנעה של עבודה עצמית פנימית (ולא 'מכירה' ), עושה שינוי באוויר ודברים חדשים מגיעים...."

וזהו עבורי סוד ההצלחה,
סוד ההצלחה שלי,
סוד ההצלחה בכל תחום,
הסוד שאני מעביר הלאה....

סוד העבודה הפנימית,
סוד ההתבוננות פנימה ולא החוצה,
סוד האחריות שלנו על מציאות חיינו,
הסוד שעושה שינוי באוויר ושמביא דברים חדשים לחיינו...


דן כהן 2C2B
לראות כדי להיות - אימון אישי ועסקי


                                   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה