יום חמישי, 17 בינואר 2013

אני עומד במילה שלי ומה איתך?

עד כמה אנחנו עומדים במילה שלנו מול עצמנו?
עד כמה אנחנו מוותרים לעצמנו?
מתי זה קורה שאנחנו מוותרים  על המילה שלנו?
מה מאפיין את הוויתורים האלו?
מהם הדברים שעליהם אנחנו מוכנים לוותר לעצמנו?


         

הייתי מציע להתבונן ולחשוב שוב על השאלות האלו
ולהמשיך באופן טבעי לדרך ההתמודדות שאני מציע,
התמודדות עם הקושי הזה של לעמוד במילה שלנו,
קושי שרבים מאיתנו נתקלים בו, רבים מאיתנו לא ממש מתמודדים איתו:

  שלב 1
להתבונן ברשימת הדברים שעליהם אתם מוכנים לוותר ולבחור משהו,
לא משנה אם גדול או קטן, רב משמעות או שולי, 
לבחור דבר אחד בלבד, משימה אחת
שאיתם אתם הולכים להתמודד השבוע.
כדי לעמוד במילה שלנו מול עצמנו,
חשוב שלא נעמיד את עצמנו בפני משימות כבדות וקשות,
בפני אתגרים שעמוק בתוכנו אנחנו יודעים,
שאנחנו עלולים לוותר עליהם ולוותר לעצמנו

שלב 2
לשאול את עצמנו איך זה הולך לקרות,
מה אנחנו הולכים לעשות כדי לעמוד במה שבחרנו
איך אנחנו הולכים להתמודד עם המשימה
לקחת נייר ולכתוב את זה לעצמנו.

שלב 3
לתת לעצמכם כמה רגעים של מחשבה
מה לדעתכם יכול למנוע מכם להתמודד עם המשימה שבחרתם,
מה יכול לקרות שיגרום לכם לוותר על ההחלטה שלכם,
חישבו וכיתבו גם את זה על אותו הדף...

שלב 4
שאלה אחרונה והכי חשובה,
ברגעי ההתמודדות...
מה לדעתכם יכול לעזור לכם להתמודד,
מה אתם יכולים לגייס מתוך עצמכם,
כדי לעמוד במילה שלכם מול עצמכם?


בחרתי להדגים את הדברים בקצרה כדי שיהיו ברורים:
מה - אני רוצה להתחיל לצאת להליכות בבקרים
איך - אני הולך לצאת להליכה של 30 דקות, ביום ראשון, שלישי וחמישי, בשעה 07:00 בבוקר
לוותר - אם יהיה קר בבוקר, אם ירד גשם, אם אתעורר עייף אז לא יתחשק לי לקום מהמיטה ולצאת להליכה
חיזוק - להגיד לעצמי לצאת מהמיטה, לשטוף פנים ולהתלבש (בלי קשר להליכה)

 
זהו,
הולכים להתמודד עם המילה שלכם?
כל שנותר הוא לצאת לדרך
להיות ערניים בזמן אמת,
לשים לב מה קורה לכם ברגעי הביצוע...
ולהשתמש ב...בדיוק במה שכתבתם. 

אשמח לקבל שיתופים ולשמוע אם ואיך זה עבד לכם...

שיהיה שבוע מצויין ולא לשכוח:  לעמוד במילה שלי = להעריך את עצמי

דן כהן - אימון עסקי ואישי

קוראים יקרים,
אני מזמין אתכם להעביר את הפוסט לחברים ולאנשים שעשויים לגלות עניין ולהיתרם מהתכנים שעולים בו, לבקר באתר שלי, www.2c2b.co.il – "לראות כדי להיות", ללמוד עוד אודותיי, להכיר את האימון המצולם, לקרוא רשמים של מתאמנים שחוו את המסע המיוחד ולהכיר את מוצרי האימון הנוספים שפיתחתי.

במידה ויש נושאים אישיים או עסקיים עליהם הייתם רוצים שאכתוב אשמח אם תפנו אלי בדוא"ל dancohen@013.net  או בטלפון הנייד 054-6644177

                                  
                                    

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה