יום רביעי, 2 בינואר 2013

מה חסר לעסק שלך כדי להצליח ?

עסקים גדולים ועסקים קטנים,
עסקים חדשים או ותיקים,
עסקים שמוכרים מוצר או עסקים שמוכרים שרות,
עסקים מכל המינים והסוגים...

את כולם אני פוגש בסופו של דבר,
או בעצם אותם ואת בעליהם.
מענין, אך כמעט כולם מרגישים שחסר להם משהו...
משהו שיקח את העסק שלהם ויעלה אותו על מסלול הצלחה.



האמת שזה אולי ישמע לך מוזר,
אבל את הדבר הזה שחסר לכל כך הרבה בעלי עסקים,
אי אפשר למצוא אותו באינטנרנט,
גם לא ניתן לקנות אותו בכסף!

לא אני לא מציע שרות כלשהו..
וגם אינני מציע מודל עבודה ייחודי.
לא תוכנה שתעיף את העסק למעלה...
וגם לא ייעוץ מבריק לשיווק אקספרס....

אז איפה משיגים את הדבר הזה?
איפה אפשר למצוא את הרכיב הנדיר הזה?
את החוליה החשובה והמשמעותית,
שתעלה את העסק שלך על פסי ההצלחה?!

האמת שלקח לי הרבה זמן לגלות,
ועוד יותר זמן גם להבין.
והחלטתי שאת הידע הזה,
אני פשוט חייב אבל חייב לשתף.

אבל אני חייב ללכת טיפה לאחור...
"נבואה שמגשימה את עצמה",
את המשפט הזה אני שומע כבר שנים,
זה פשווט לא? אז זהו שלא מזעיף את הפה

בדיוק על הנבואות האלו אני רוצה לדבר,
אבל ממש לא מהצד המיסטי שיש בעניין...
אלא דוקא מהצד המאוד מאוד הגיוני,
הצד של השכל שיש אותו בכולנו.

ובמקום נבואות שמגשימות את עצמן,
אני מעדיף להשתמש בשני מושגים
תודעה מרחיבה - תודעת השפע,
ותודעה מצמצמת - תודעת האין.

לכולנו יש ומשתיהן זה ברור,
וכן, הכל זה עניין של בחירה,
הכל זה עניין של אמונה פנימית,
בחירה ואמונה!

אז לתת מקום לתודעה מרחיבה זה...
להאמין שהעסק יצליח,
להאמין שהלקוחות יגיעו,
להאמין שהרווחים יגדלו!

וכאשר אנחנו מביאים תודעה של שפע
וזה די מפתיע אבל זה ממש לא נבואה
אנחנו מאפשרים לשפע להגיע אלינו,
אנחנו נותנים לו מקום.

וכדי שהדברים יהיו הכי פשוטים,
תודעה של שפע או  אולי מחשבה חיובית,
הן מייצרות פעולות חיוביות,
פעולות נכונות ומועילות שמקדמות את העסק.

וחשוב להבדיל, תודעה מצמצמת,
מייצרת, נכון, פעולות שליליות,
פעולות שעלולות להזיק ולפגוע
והעיקר, פעולות שלא מאפשרות צמיחה.

לדוגמא, אם חושבים שפגישה תיכשל,
סביר להניח שלא מתכוננים לקראתה כראוי
ובזמן הפגישה נמצאים במצב רוח שלילי....
ואז...הסיכוי שהפגישה תצליח...בירידה.

ואם חושבים שפגישה תצליח,
מתכוננים לקראתה שוב ושוב, לא מפספסים פינה,
מביאים לפגישה רוח חיובית..
ואז....הסיכוי שהפגישה תצליח...בעליה...

והדבר הכי חשוב שאיתו התחלתי,
בשביל למצוא את הדבר החשוב הזה
לא צריך ללכת רחוק בכלל
אלא לעשות סדר בראש.
 

לתת מקום לתודעה של שפע
לאפשר לתודעה המרחיבה להיות נוכחת ומשמעותית
לבדוק את עצמנו עקב בצד אגודל
ולוודא שהתודעה המצמצמת אינה מנהלת אותנו.

המון הצלחה,
שתהיה שנה אזרחית מעולה,
שנה של התפתחות וצמיחה עסקית,
שנה של שפע לכולנו!!!


דן כהן -אימון אישי ועסקי

קוראים יקרים,
אני מזמין אתכם להעביר את הפוסט לחברים ולאנשים שעשויים לגלות עניין ולהיתרם מהתכנים שעולים בו, לבקר באתר שלי, www.2c2b.co.il – "לראות כדי להיות", ללמוד עוד אודותיי, להכיר את האימון המצולם, לקרוא רשמים של מתאמנים שחוו את המסע המיוחד ולהכיר את מוצרי האימון הנוספים שפיתחתי.

במידה ויש נושאים אישיים או עסקיים עליהם הייתם רוצים שאכתוב אשמח אם תפנו אלי בדוא"ל dancohen@013.net  או בטלפון הנייד 054-6644177

                                  
                                    

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה