יום שני, 26 בנובמבר 2012

נמאס לי

לא נמאס לכם???
לי זה נמאס, פשוט נמאס כבר!
אי אפשר ככה יותר, זה פשוט לא יתכן,
הפעם נחצו כל הגבולות וכל הקווים האדומים!!!

כל פעם זה אותו הסיפור,

מחליטים לעשות משהו

יוצאים לדרך
ומתקפלים באמצע.


ותירוצים? אוי תירוצים....
אז זהו שתירוצים לא חסרים,
לכולם יש סיבות טובות למה זה ככה
ואף אחד לא ממש לוקח אחריות


רגע רגע....שלא תהיה לכם טעות,

הפעם אני מדבר עליך ועלי ...כן כן.
לא, לא להרים גבה ולא להביט לצדדים
כן, אני מדבר עלינו.


את ואתה, אני ואנחנו,

כולנו מקבלים בכל שבוע החלטות
כולנו אומרים לעצמנו שהשבוע זה הולך לקרות
שקיבלנו החלטה, וזהו יוצאים לדרך.


ומה? נדה, כלום, גורנישט, אפס.

אז קיבלנו החלטה,
אז אמרנו שזהו זה
אז אמרנו....

ואני  
כבר חודשיים מסתובב עם החלטה בבטן,
בשבתות היא מתבשלת לעצמה טוב טוב,
בימי ראשון היא נדחית בגלל "אילוצים"
ומשני לשלישי בגלל חוסר זמן.

משלישי לחמישי הדרך קצרה,

ובשישי בבוקר..אז כבר אין מה לעשות,
בשבוע הבא זה בטוח יקרה
 ו...חזרתי למוצ"ש.


כבר חודשיים אני מסתובב עם החלטה כזו,
עד שהבנתי שככה זה לא יעבוד
שאם באמת אני רוצה לא רק להחליט 
אלא לצאת איתה לדרך
אני חייב לקחת את עצמי ברצינות.

איך? שאלתי את עצמי,

איך הפעם זה יקרה אחרת,
מה יגרום לי הפעם לקחת את עצמי ברצינות
להפסיק לדחות ...ולבצע ?!

 

מישהו חכם אמר לי פעם משפט גאוני,
"אל תיקח על עצמך משהו שאינך יכול לעמוד בו"
או במילים אחרות והכי ברורות,
"תעמיס על עצמך רק את מה שאתה יכול לסחוב"


אז חזרתי לשולחן הדיונים,


לקחתי את ההחלטה שלי,
כן זאת שאני כבר חודשיים דוחה,
ופירקתי אותה לחתיכות.

פירקתי ומצאתי שזה אפשרי,

אפשר לחלק אותה לחלקים קטנים יותר,
כאלו שאוכל לעמוד בהם,
כאלו שלא "יגרמו לי" לסגת לאחור.

ו
מה שהכי חשוב בכל התכנית הזו:
לחלק לחלקים קטנים וברורים,
לאסוף אותם בכל שבוע אחד לאחד,
וכך שכל החלקים יצטרפו לפאזל אחד.

לי נמאס, כבר אמרתי לא?

אז עשיתי לי הרגל שכזה,
לצאת לדרך עם החלטות גדולות Out
לפרק אותן להחלטות קטנות In !!!

 אז אם גם לכם נמאס,
ומרגיש לכם שכבר ניסיתם הכל,
החלטתם ונכשלתם ושוב החלטתם ושוב פישלתם...
זה הזמן לעצור !

לקבל החלטות, לשנות הרגלים, לחלק לחלקים, ולבצע.

ושיהיה לכולנו המשך שבוע מצויין, מוצלח ומפתיע  !!!

דן כהן -אימון אישי ועסקי.

קוראים יקרים,
אני מזמין אתכם להעביר את הפוסט לחברים נוספים שעשויים לגלות עניין ולהיתרם מהתכנים שעולים בולבקר באתר שלי, www.2c2b.co.il – "לראות כדי להיות", ללמוד עוד אודותיי, להכיר את האימון המצולם, לקרוא רשמים של מתאמנים שחוו את המסע המיוחד ולהכיר את מוצרי האימון הנוספים שפיתחתי.

במידה ויש נושאים אישיים או עסקיים עליהם הייתם רוצים שאכתוב אשמח אם תפנו אלי בדוא"ל dancohen@013.net  או בטלפון הנייד 054-6644177

                                        

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה