יום שלישי, 31 ביולי 2012

One Stop Coaching - חדשנות ותעוזה באימון



אני מאמין כי כל אדם מסוגל לבנות את חייו בהתאם לרצונות, לשאיפות ולחלומות שלו.

חדשנות ותעוזה זו הבחירה שלי כמאמן עסקי להוביל בעלי עסקים לצמיחה והתפתחות בדרך ייחודית ויוצאת דופן.

One Stop Coaching - מודל ייחודי המשלב אימון אישי לבעל העסק לצד ליווי וייעוץ עסקי.

One Stop Coaching - כל מה שהעסק שלך צריך תחת קורת גג אחת.

One Stop Coaching   זה חדשנות

  • פיתוח תהליכי קבלת החלטות מדויקים
  • ניהול מערכות יחסים מנצחות win-win
  • הובלת העסק לצמיחה והתפתחות
  • הטמעת כלי ניהול בהתאמה אישית
  • בניית תכנית עסקית לטווח ארוך
  • פיתוח מנגנוני שיווק ומכירה
One Stop Coaching   זה תוצאות

  • ייצוב העסק
  • שינוי מהיר בתוצאות העסקיות
  • גידול בהכנסות
  • ניהול יעיל ואפקטיבי
  • שיפור וייעול מערכות יחסים
Video Coaching זה תעוזה

תהליך אימון משולב צילום וידאו המשקף את המציאות בדיוק ובבהירות, מעצים את קצב העבודה ומבסס אותו ומאפשר לך היכרות מדויקת עם עצמך -  זו הרמה הבאה באימון.

One Stop Video Coaching

חדשנות ותעוזה באימון העסקי הסוללת דרך לחיבור בין הרוח לחומר ובין האדם לעסק.

המחויבות שלי
  • להעלות את העסק שלך על דרך חדשה במהירות וביעילות מרביים
  • 60 יום בלבד להשגת תוצאות מוכחות
  • זמינות גבוהה ללקוח ומתן מענה ופתרון בעיות באופן מיידי


אני מזמין אותך לעשות שינוי, ולבחור ב- One Stop Coaching  לצמיחה, התפתחות והעצמה אישית ועסקית


דן כהן – אימון מצולם אישי ועסקי

אז אם את או אתה בעלי עסק אני מזמין אתכם להתקשר עכשיו ולתאם איתי מפגש היכרות, 
אני מזמין אתכם ליצור לעצמכם את ההזדמנות להתחיל ולעשות שינוי במציאות העסקית שלכם. 

054-6644177

הפגישה נערכת בבית העסק ואינה כרוכה בעלות או התחייבות כלשהי!!!

קוראים יקרים,
 
אני מזמין אתכם לבקר באתר שלי,www.2c2b.co.il – "לראות כדי להיות", ללמוד עוד אודותיי, להכיר את האימון המצולם, לקרוא רשמים של מתאמנים שחוו את המסע המיוחד ולהכיר את מוצרי האימון הנוספים שפיתחתי.

במידה ויש נושאים אישיים או עסקיים עליהם הייתם רוצים שאכתוב אשמח אם תפנו אלי בדוא"ל dancohen@013.net  או בטלפון הנייד 054-6644177

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה